A AFI NA TVG: A REVISTA

A EFI NO PROGRAMA DA TVG A REVISTA.
Trece rapaces de ata 11 anos de Pontevedra converteranse en intérpretes e compositores de música folque, e descubrirán, escoitarán e tocarán a zanfona coa axuda de Gutier Álvarez na cidade do Lérez. Gutier é un dos alumnos aventaxados de Oscar Fdez. (profesor de sanfona do CMTF de Lalín e membro de Cempés).

A Revista Fin de Semana estivo en directo no antigo conservatorio de Pontevedra, que acolle as clases desta Aula de Folque Infantil organizado pola Asociación do Conservatorio de Música Tradicional e Folque de Lalín.

13 rapazes que cantan, percuten e compoñen todos os sábados á mañá con Pilar Araujo, Nacho Muñoz e Xurxo Troncoso.

A zanfona na AFI

Este sábado día 28 de xaneiro din que vai aterrar un obxecto extraño provisto de caixa, teclado, roda e can (entre outras cousa) na Aula Folque Infantil de Pontevedra.

Ao obxecto identíficado chámanlle zanfona, e din que é un instrumento musical. Os nenos e nenas de Pontevedra comprobaran se é certo ou non. Estará con eles Gutier Álvarez para axudarlles a descubrir, escoitar e tocar este instrumento.

Seica Nacho Muñoz grabará algunhas destas experiencias e nunca se sabe que chegará a pasar .

Comienza la segunda edicición del Aula Folque Infantil

El Aula Folque Infantil de Pontevedra, patrocinada por el Concello, iniciará su segunda edición el próximo 12 de noviembre en el antiguo Conservatorio de Música.

Podrán participar niños de 5 a 12 años, que recibirán una formación diversificada de la música gallega y de otras culturas.

Los niños y niñas se convertirán en intérpretes y compositores, mediante unas enseñanzas basadas en las capacidades, las inquietudes y gustos de cada uno, combinando el juego y la técnica. Las clases serán los sábados, con sesiones de vocal-rítmica, instrumental, composición por ordenador, baile gallego y percusión tradicional gallega.

El curso durará hasta mayo y la matrícula cuesta 80 euros.

[Fonte: 04/11/2005 La Voz de Galicia :: Pontevedra]