marcianos na provincia de pontevedra

De: “Alberto Granja \(K.G.\)”
Fecha: jue abr 7, 2005 1:14 pm
Asunto: marcianos na provincia de pontevedra

enviovos unha nota de prensa que saiu hoxe os medios…

A Deputación destina 90.000 euros á creación dunha rede de escolas de gaitas e percusión no Morrazo, no Salnés, en Vigo e no Deza.

Rafael Louzán asinou hoxe un convenio de colaboración coa Asociación Banda de Gaitas Provincia de Pontevedra.

¿QUEREDES ISTO EN TODA A GALIZA?
POIS ESTASE ESPALLANDO…

De: JOSE/PICUIÑA Fecha: mié abr 13, 2005 10:51 pm
Asunto: este venres reunión dos gaiteiros do Morrazo sobre o tema da banda de pontevedra

Este venres terá lugar as 20:30 no colexio Castrillón de cangas (sede dunha das escolas da banda de pontevedra) unha reunión para todos os gaiteiros do Morrazo onde se abordarán as medidas a tomar.
Un saudo.

GHERRRRRRAAAAAAA¡¡¡¡¡


06 ABRIL 2005

O presidente da Deputación de Provincial de Pontevedra, Rafael Louzán, e Hipólito Cabezas, presidente da Asociación Bandas de Gaitas da Provincia de Pontevedra para a posta en marcha de cinco escolas de gaitas e percusión no sur, no centro da provincia, nas comarcas do Salnés, do Deza e do Morrazo. Para a posta en marcha desta iniciativa a institución provincial dispuxo unha partida de 90.000 euros.

O obxectivo deste acordo consiste na posta en marcha dunha rede de Escolas de Gaitas que contribuirá ó asentamento dos piares fundamentais da tarefa educativa no ámbito da música tradicional; que a xuventude coñeza a riqueza musical da gaita e da percusión a través do desenvolvemento dun proceso de ensino-aprendizaxe onde se combinen coñecementos teórico-prácticos sobre as técnicas específicas de interpretación e os seus valores culturais, poñer en valor, conservar e respectar as principais manifestacións artísticas do patrimonio cultural galego.

Segundo informou o presidente da Asociación de Bandas Provincia de Pontevedra “a posta en marcha desta iniciativa dará inicio a vindeira semana en Vilagarcía cunhas charlas, diapositivas e un concerto didáctico para que coñezan este proxecto que queremos levar a cabo”.

— ATENCIÓN — ATENCIÓN — ATENCIÓN —

La Asociación de Gaiteiros Galegos critica los términos de un convenio recién firmado entre la Banda de Gaitas de Pontevedra y la Diputación Provincial porque se trata de “un proyecto aberrante” que, además, “fue aprobado fuera de la orden del día y previa declaración de urgencia”.

Efe 12/04/2005 17:45

Desde la Asociación de Gaiteiros Galegos consideran que “ese no es el camino adecuado” para destinar una partida de 90.000 euros a la enseñanza de la música tradicional y que denota un amplio desconocimiento de la realidad cultural de la provincia de Pontevedra, según se hace constar en un comunicado.

También denuncian que el acuerdo contempla la creación de cinco escuelas de gaitas en Pontevedra, Vigo, Salnés, Cangas y Deza y que estos centros pretenden seguir el modelo de los de la diputación de Ourense en cuanto a la utilización de instrumentos al estilo escocés.

Además, la Asociación de Gaiteiros Galegos asegura que la formación y los métodos de enseñanza que se desprenden de la documentación presentada a la Diputación son totalmente parciales “y persiguen la alineación del alumno en una banda de carácter marcial y militar de estilo escocés”.

A mayores, el colectivo quiere reiterar su total apoyo a la enseñanza de la música tradicional y su oposición a cualquier intento de confundir a los gallegos “intentando hacer pasar por nuestro algo que nos es ajeno”.

Aseguran que “sería una enorme decepción que las instituciones públicas apoyaran este aberrante proyecto sin brindar con anterioridad ese apoyo a otras actividades musicales tradicionales llevadas a cabo en la provincia”. EFE