FESTA DO 17 QUE SE FAI O 13. A Gentalha do Pichel.

olá,
envio-vos este correio para dar-vos a conhecer o programa da festa que realizamos este 13 de Maio polas Letras Galegas.

A nossa intençom era ter o cartaz nesta semana para que assi toda a gente puidera estar informada das actividades que vamos fazer para celebrar este dia, mas por boicote do concelho [de Santiago de Compostela] ainda nom puidemos tirá-lo. O dia 20 de Fevereiro solicitamos a praça de maçarelos. Levamos desde mediados deste mês indo todos os dias ao concelho para que nos dem a resposta, antonte denegarom-nos a praça sem dar-nos um lugar alternaivo. Sabemos de primeira mao que outros colectivos (mais ligados ao concelho, claro!) já tenhem um lugar para as suas festas, nós seguimos agardando… por isso enviamos este correio, para ir informando à gente.

Pedimos-vos, se queredes e podedes, que reenviedes isto a colegas, etc, para ir publicitando a nossa grande festa!

Ai vai o programa, obrigadissim@s!


FESTA DO 17 QUE SE FAI O 13 (lugar: ?????? perguntar no concelho :P)

  • Às 10h30 Passa-ruas (iremos pola zona velha tocando e informando sobre a festa, se alguem quer somar-se so tem que trazer o seu instrumento).
  • às 13h Sessom Vermú, com o português Ze Marques.
  • Ás 14h jantar com polveir@s (menú: churrasco e polvo).
  • Às 17h Festival Infantil: Globofelxia com Nilsom Leite, Murais pola língua com Luzia Rodrigues, Suso Sanmartim e Leandro Lamas; jogos tradicionais ca Assembleia do Jogo Popular e Tradicional.
  • Às 6h30 apresentaçom do book crossing que realizaremos por Compostela com @s escritor@s Teresa Moure, Igor Lugris, Raquel Miragaia, …
  • Às 19h, no Toral (se ao concelho nom se lhe da por denegá-la…), Festival de dança e música tradicional com os grupos de baile da Xuntanza e Agrupación Folclórica da Colexiata do Sar, e com os grupos de música dos Campantes da Banha e Silvardeira.
  • Às 21h: Concertos com Fiandola (folque), Renato Spencer (pachanga brasileira), Kastomä (rock de Ordes) e Skarnio (ska).
  • Durante todo o dia haverá umha feira camiseteira com Caramuxo, Manis Dixital, Onze Varas, A xente das cores, NiceTrip.

E AINDA HÁ MAIS…!!
Para celebrar a semana das letras:

  • Dia 15: noite curat em colaboraçom com o Cineclube.
  • Dia 17: Jantar pola língua no Pichel (santa clara 21)

Passa-ruas normalizador (iremos por diferentes ruas compostelanas recuperando o seu nome tradicional ate chegar a Praça da GaliZa).

Foliada no Pichel
Concurso de Adivinhas: durante estas semanas estamos relizando polo bairro um concurso com diferentes adivinhas, o dia 17 entregaremos o prémio: umha fabulosa cesta com produtos gastronómicos.

Nada mais, so convidar-vos a participar! umha aperta!