Fechamos folque.com 2.0

Este sitio estivo activo desde o 20 de Setembro de 2004 até o 2 de Junho de 2006.
Durante este tempo publicaron-se 810 novas e estivestedes connosco compartilhando-as 276 usuari@s registrados, acadando cifras tam significativas de visitas como as totais do projecto, aproximadamente 150.000 ou as actuais visitas diarias de promedio, em torno às 500.

Quixera dar-vos as graças a tod@s pola vossa participaçom, desejando que esta versom fosse de utilidade.

Este projecto foi gestionado desinteressadamente e de balde desde o seu inicio por bandua.com como serviço de apoio á importante labor desenvolta pola “Asociación do Conservatorio de Música Tradicional e Folque de Lalín”.

Agradescimento especial, como nom à aCMTF, a Ugia e a Pili, e a toda a equipa de trabalho, professores e alumn@s, pola confiança, apoio e aportaçons dadas.

Por suposto, folque.com, nom morre aquí, mudamos de soporte e avançamos uma versom. Deixamos atrás o actual soporte postnuke 0.7.6.2 e nos incorporamos á forte corrente de desenvolvimento do projecto WordPress 2.0.2

Abrimos folque.com 3.0
A principal particularidade de esta nova versom será que em quanto a conteudos estará gestionada integramente pola aCMTF e em quanto a estructura, simplificamos.

Para contactar com o projecto mantemos as duas contas de correio actuais:

conservatoriofolque[a]folque.com

      para contactar com o centro docente

info[a]folque.com

    para contactar com o sitio web

Iniciamos folque.com 3.0

IMPORTANTE: Se nos segues mediante o feed, lembra-te de actualizalo.
Novo feed: http://folque.com/01.060602wp/?feed=rss2

Beijinhos do webmaster