jump to navigation

Curso de improvisación libre en Coruña

5 de Xuño 2009 - Enviado por Folque a: Formação,Novas
Trackback

chefaCurso de improvisação livre, que vai ser impartido pola saxofonista e percusionista Chefa Alonso nos próximos dias 10, 11 e 12 de xuño en horario de 10:00 a 14:00. Terá lugar no Clube do Mar de San Amaro.

O prezo da matrícula é de 100 euros por 12 horas de curso. Preinscrição e informação no telefone 661474905. Limite de prazas: 15 por orde de inscrição


Não é un curso de free jazz!, mas de improvisaço livre, focado para qualquer músico, cantante ou mesmo artistas de diferentes ámbitos e de qualquer nível, onde se fomenta a criatividade livre e a ruptura de fronteiras entre as diferentes artes. Altamente recomendável para romper complexos atávicos. Ao final do curso fara-se un concerto no próprio Clube do Mar de San Amaro. Envio-vos informação detalhada em arquivos adjuntos. Por favor, pido-che que lhe deas a máxima difussão possível a esta mensagem. Saúdos. Dubi Baamonde

Breve biografía de Chefa:

Natural de Coruña é doutora en Composición e Improvisación pola Universidade de Brunel (Inglaterra). Adícase desde 1995 á interpretación e ensino da música improvisada e á composición musical para teatro e danza. Co colectivo Musicalibre organizan anualmente o Festival Internacional de Improvisación de Madrid Hurta Cordel desde o 1998. É profesora de improvisación na Aula de Músicas de Madrid.

Forma parte da London Improvisers Orchestra (LIO), da orquestra de improvisadores de Madrid FOCO e da Orquestra de Música Espontánea de Galiza (OMEGA), e dos grupos estábeis Akafree e Sin Red coma saxofonista soprano e percusionista.

É autora do primeiro libro escrito no estado sobre a materia: “Improvisación libre. La composición en movimiento”.

Comentarios

Comentarios fechados